التقييم البنائي في العلوم : 75 استراتيجية عملية لربط التقييم، والتدريس، والتعلم / تأليف بيج كيلي ؛ ترجمة جبر بن محمد الجبر.
Material type:
Item type | Current library | Call number | Copy number | Status | Notes | Date due | Barcode |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Female Library | LB1585 .K45 2014 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | STACKS | 51952000160229 | |
![]() |
Main Library | LB1585 .K45 2014 (Browse shelf (Opens below)) | 1 | Available | STACKS | 51952000160212 |
Browsing Female Library shelves Close shelf browser
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
LB1576 .U7 1992 Five-minute activities : a resource book of short activities / | LB1576.7 .W66 2004 Literacy online : new tools for struggling readers and writers / | LB1576.7.S52 2007 Blended learning : using technology in and beyond the language classroom / | LB1585 .K45 2014 التقييم البنائي في العلوم : 75 استراتيجية عملية لربط التقييم، والتدريس، والتعلم / | LB1590.3 .C676 2005 Constructivism : theory, perspectives, and practice / | LB1590.3 .H36 2016 Critical thinking for better learning : new insights from cognitive science / | LB1590.3 .K53 2005 Critical constructivism primer / |
ببليوجرافية : ص. 329-332.
1 2
There are no comments on this title.